مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-30سياسي

اختصاص اعتبار کالاهای اساسی به خانوارها


نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم مشخص شدن اعتبار لازم برای اختصاص کالاهای اساسی به خانوارها به ویژه دهک های کم برخوردار گفت: - سید علی آقازاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برنامه مجلس برای تصویب اختصاص کالاهای اساسی به خانوارها به ویژه افراد کم برخوردار اظهار کرد: در صحن مجلس، موضوع اختصاص اعتبار کالاهای اساسی و سبد کالا به طیف ها، دهک های مختلف و  افراد کم برخوردار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به دغدغه مجلس یازدهم برای بهبود وضعیت معیشت مردم در این شرایط عدم ثبات اقتصادی گفت: برای اجرای این طرح و تامین اعتبار آن در حال رایزنی با دستگاه های مربوطه و دولت هستیم تا با تامین اعتبار این برنامه عملیاتی شود.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم مشخص شدن اعتبار لازم برای اختصاص کالاهای اساسی به دهک های کم برخوردار بیان کرد: اگر تامین اعتبار به درستی مشخص نشود  مورد نقد و  ایراد  شورای نگهبان قرارگرفته و اجرای طرح ناقص می ماند.

آقازاده با اشاره به فرایند اجرای این طرح، گفت: در این طرح دهک های مختلف، افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و حتی دهک هایی که ممکن است یارانه بگیر نبوده اما مورد تایید برخی از سازمان های مربوطه قرار بگیرند در اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار کالاهای اساسی به خانوارها

اختصاص اعتبار کالاهای اساسی به خانوارها