مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-30ورزشي

همدلی هواداران با سرمربی جدید، زمینه ساز موفقیت های بیشتر برای تراکتور خواهد بود


هواداران تیم تراکتور با شور خاصی به این تیم عشق می ورزند و یقین دارم که با اتحاد و همدلی هواداران با سرمربی جدید تیم، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هواداران تیم تراکتور با شور خاصی به این تیم عشق می ورزند و یقین دارم که با اتحاد و همدلی هواداران با سرمربی جدید تیم، دروازه موفقیت های بیشتر به روی تراکتور گشوده خواهد شد.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار علیرضا منصوریان، سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور با وی، اظهار کرد: منصوریان مربی بادانش و پرشوری است که حضور او در رأس کادر فنی تیم تراکتور منشأ اثر بوده و قطعا با همدلی و حمایت هواداران شاهد موفقیت های روزافزون این تیم در رقابت های ملی و بین المللی خواهیم بود.

وی با تأکید بر اهمیت تفریحات سالم در میان جوانان، گفت: شور و نشاطی که تیم فوتبال تراکتور در بین جوانان و مردم ما ایجاد می کند با صدها برابر سرمایه خرج شده در فوتبال، قابل دست یابی نیست.

وی، ورزش، تفکر ورزشی و طرفداری از آن را سازنده، موثر و مولد توصیف کرد و گفت: مدیریت استان از مجموعه تراکتور و بازیکنان قهرمان آن حمایت خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های استاندار آذربایجان شرقی و حضور ایشان در تمرین قبل از فینال بازی جام حذفی و استقبال از تیم بعد از قهرمانی، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی هواداران با سرمربی جدید، زمینه ساز موفقیت های بیشتر برای تراکتور خواهد بود

همدلی هواداران با سرمربی جدید، زمینه ساز موفقیت های بیشتر برای تراکتور خواهد بود