مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-30سياسي

کتاب «دریچه آفتاب» منتشر شد


معاونت تبلیغات اسلامی با رویکرد بررسی و نشان دادن ابعاد و چشم انداز سخنرانی های سالیانه رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی کتاب «دریچه آفتاب» را منتشر کرد.

- مشهد ـ معاونت تبلیغات اسلامی با رویکرد بررسی و نشان دادن ابعاد و چشم انداز سخنرانی های سالیانه رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی کتاب دریچه آفتاب را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از(مد ظله العالی) در حرم مطهر رضوی تدوین شده است.

همچنین در این نوشتار سعی شده منطق حاکم بر سخنرانی های سالیانه آیت الله سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) به لحاظ فکری و سیاست گذاری با زبان ساده و روان به مخاطب ارائه شود.

کتاب دریچه آفتاب شامل سه بخش و پنج فصل است، بخش اول در باب سیاست است که در دو فصل جداگانه در قالب سیاست داخلی و سیاست بین الملل آن را بررسی کرده است.

در بخش دوم به موضوع اقتصاد، در دو فصل با عنوان اقتصاد داخلی و اقتصاد بین الملل تاکید و در بخش سوم نیز به مقوله فرهنگ و اجتماع پرداخته شده است.

این اثر با قلم توانای عبدالرضا عالی زاده و محمد مهدی اسماعیلی از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تهیه و در شمارگان دو هزار توسط انتشارات زائر رضوی و با همکاری مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ نخست رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «دریچه آفتاب» منتشر شد

کتاب «دریچه آفتاب» منتشر شد