مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-30اقتصادي

پرینت ارزان و 3 نکته مهم درباره آن که متقاضیان باید بدانند


پرینت ارزان سرویسی جدید در صنعت چاپ و نشر به شمار می رود که مورد تقاضای بسیاری از دانشجویان، کارمندان و صاحبان کسب و کار است اما برای دریافت این سرویس توجه به چند نکته ضروریست.

- پرینت ارزان سرویسی جدید در صنعت چاپ و نشر به شمار می رود که مورد تقاضای بسیاری از دانشجویان، کارمندان و صاحبان کسب و کار است اما برای دریافت این سرویس توجه به چند نکته ضروریست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام تاپ کپی، ورود فناوری جدید به خدمات چاپ و نشر در سال های اخیر شیوه کار را در این صنعت تغییر داده و کیفیت و سرعت انجام سفارشات انتشارات را بالا برده، اما فناوری نوین به هر حال قیمت گرانی دارد و ورود تکنولوژی و تجهیزات مدرن به صنعت چاپ خواه ناخواه بر قیمت تمام شده خدمات نیز تاثیرگذار بوده است.

استفاده از فناوری نوین و کم کردن از قیمت تمام شده و تلفیق این دو، در خدمتی جدید تحت عنوان پرینت آنلاین نیازمند تجربه و خلاقیتی بوده که موسسه انتشارات تاپ کپی آن را به کار بسته و در ارائه این خدمات به استناد بازخوردی که از مشتریان خود گرفته، موفق عمل کرده است.

در ادامه 3 نکته ضروری که متقاضیان تاپ کپی مرور می کنیم.

1.

پرینت ارزان به معنی پرینت بی کیفیت نیست متقاضیان خدمات چاپ و نشر باید به این نکته توجه کنند که پرینت ارزان نباید به قیمت بی کیفیت بودن کار برای آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرینت ارزان و 3 نکته مهم درباره آن که متقاضیان باید بدانند

پرینت ارزان و 3 نکته مهم درباره آن که متقاضیان باید بدانند