مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-30اجتماعي

حال ناخوش شهر اکسیژن + عکس و فیلم


کوه های مرزن آباد بیش از 10 سال مورد هجوم معدن کاران قرار گرفته که این موضوع نه تنها سودی عاید مردم این شهر نمی شود بلکه فقط باعث نابودی محیط زیست و آلودگی هوا بر اثر گرد و خاک ناشی از سنگ شکن ها می شود و روستاهای خوش آب و هوای منطقه را به نابودی کشانده است.

- خبرگزاری فارس ـ زینب پورمرادیسال ها است کوه خواری بلای جان کوه های منطقه مرزن آباد شده و تراشیدن کوه ها به حدی پیش رفته که چند سال دیگر در معرض محو شدن قرار می گیرند، مگر قرار است که این دنیا تمام شود که اینطور عده ای از سرمایه داران با لودر و کامیون به جان طبیعت افتاده و عرصه های طبیعی منطقه را از بین می برند؟ رودخانه حفاظت شده چالوس که سال ها است دیگر زلال نیست.

ریزگردها، نابودی آبزیان، کوه خواری، فقدان احیای طبیعت! از کدام بگویم؟ فعالیت های بدون نظارت معادن شن و ماسه مرزن آباد و دادن مجوزهای متعدد از متولیان که حتی در یک منطقه به بیش از پنج معدن نیز می رسد، به خودی خود حجم آلایندگی را افزایش داده و عزمی جدی برای نابودی محیط زیست و منابع طبیعی است.

متاسفانه حال شهر اکسیژن (مرزن آباد) به واسطه معادن شن و ماسه خوب نیست، پیشروی و بهره برداری از معادن بدون اینکه سلامت طبیعت و جوانب محیط زیست رعایت شود و همچنین صدور مجوزهای متعدد قلب شهر مرزن آباد را به تپش انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال ناخوش شهر اکسیژن + عکس و فیلم

حال ناخوش شهر اکسیژن + عکس و فیلم