مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:302020-09-30اجتماعي

این آتش نشانی به 46 روستا خدمات رسانی دارد


آتش نشانی شهرداری گل تپه نزدیک به دو دهه است که با چهار نفر نیرو و یک دستگاه خودروی آتش نشانی به کلیه روستاهای بخش گل تپه شامل 46 روستا خدمات رسانی دارد.

- ایسنا/همدان آتش نشانی شهرداری گل تپه نزدیک به دو دهه است که با چهار نفر نیرو و یک دستگاه خودروی آتش نشانی به کلیه روستاهای بخش گل تپه شامل 46 روستا خدمات رسانی دارد.

شهردار گل تپه در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: بخش گل تپه یکی از محروم ترین مناطق استان همدان است بر همین اساس باید با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

جواد دوستی افزود: امسال نیروهای واحد آتش نشانی شهرداری گل تپه بیش از 40 مورد مأموریت اطفاء حریق انجام داده اند که این موارد شامل آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری، انبار ذخیره علوفه، محصولات کشاورزی و همچنین مراتع بوده که در همه مأموریت ها توانسته با حضور به موقع برای اطفاء حریق اقدام کنند.

دوستی با قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانی شهرداری گل تپه نزدیک به دو دهه است که با چهار نفر نیرو و یک دستگاه خودروی آتش نشانی کلیه روستاهای بخش را پوشش داده که این امر باعث فرسودگی خودروی آتش نشانی شده و دیگر قادر به ارائه خدمت در این سطح نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این آتش نشانی به 46 روستا خدمات رسانی دارد

این آتش نشانی به 46 روستا خدمات رسانی دارد