مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-30اجتماعي

17 درصد دانش آموزان مازندران در مدارس حضور می یابند


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به بازگشایی مدارس استان گفت: طبق آمار 17 درصد دانش آموزان در مدارس حضور می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا سعدی پور صبح چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران با اظهار اینکه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور انجام شد، درباره حضور دانش آموزان در مدارس گفت: طبق آمار 17 درصد از دانش آموزان در مدارس حضور می یابند که بیشترین میزان آن مربوط به بندپی غربی و کمترین مربوط به نور و رامسر است.

وی همچنین به آمار کسب رتبه دانش آموزان استان در کنکور اشاره و اضافه کرد: در سال جاری هزار و 782 دانش آموز استان رتبه های زیر دو هزار را در کنکور کسب کردند که این میزان نسبت به هزار و 576 نفر سال قبل رشد داشته است.

وی همچنین از کسب سه رتبه زیر 10 توسط دانش آموزان استان در رشته های علوم تجربی، ریاضی و علوم انسانی خبر داد و درباره راهیابی دانش آموزان به المپیادهای علمی ملی نیز گفت: 26 دانش آموزان به مرحله نهایی المپیادهای راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره وضعیت بهداشتی مدارس مازندران اظهار داشت: نیمی از مدارس استان از نیروی خدمتگزار و سرایدار بهره مند هستند اما 241 مدرسه استان آبخوری مجزای از سرویس بهداشتی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 درصد دانش آموزان مازندران در مدارس حضور می یابند

17 درصد دانش آموزان مازندران در مدارس حضور می یابند