مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-30سياسي

24 درصد بودجه توانبخشی سازمان بهزیستی به ناشنوایان اختصاص دارد


15 درصد افراد دارای معلولیت ما را ناشنوایان تشکیل می دهند اما ما 24 درصد بودجه ها و اعتبارات را به این توانبخشی این بخش اختصاص دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز همزمان با روز جهانی ناشنوایان مراسم امضای تفاهم نامه چهارجانبه میان سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شنوایی بخشی شفا (بخشش) و هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم گفت: طبق آمار در سال 98 بیش از 2 هزار نفر از عزیزان در کشور با همکاری بخش های مختلف، کاشت حلزون داشتند اما اگر بخش های خیرین نباشد ما دچار مشکل می شویم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر اگر فعالیت های توانبخشی بعد از کاشت حلزون ادامه نداشته باشد ما به نتیجه مطلوب نمی رسیم.

قبادی دانا اضافه کرد: در حال حاضر ما 86 مرکز خانواده و کودک مشکل ناشنوایی در کشور به صورت فعال داریم که هم آموزش و هم توانبخشی را ارائه می دهند.

وی گفت: خوشحالیم وقتی می بینیم این بچه ها بعد از کاشت حلزون و توانبخشی در مدراس عادی حضور پیدا می کنند و شنوایی خود را بازیابی می کنند.

رییس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: کسانی هستند که امکان کاشت حلزون ندارند و یا در گذشته های دور دچار مشکل شنوایی شده اند که در این زمینه هم ما و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 درصد بودجه توانبخشی سازمان بهزیستی به ناشنوایان اختصاص دارد

24 درصد بودجه توانبخشی سازمان بهزیستی به ناشنوایان اختصاص دارد