مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-30سياسي

هم درد گردشگری کرمان را می شناسیم و هم درمانش


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: ما هم درد را می دانیم کجاست و هم درمان آن را می دانیم و فقط نیاز به توجه ویژه داریم.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: ما هم درد را می دانیم کجاست و هم درمان آن را می دانیم و فقط نیاز به توجه ویژه داریم.

همانطور که در استان های دیگر درد را شناختیم و درمانش کردیم می توانیم درد گردشگری استان کرمان را تشخیص و با همکاری همه دستگاه ها و نهادها درمانش کنیم.

فریدون فعالی پیش از ظهر امروز نهم مهرماه در نشست فعالان گردشگری استان کرمان با بیان اینکه به آینده باید امیدوار باشیم، تصریح کرد: وفاق و همدلی که در حوزه گردشگری در استان کرمان بوجود آمده، مهمترین دستاورد کاری من در استان کرمان بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به شیوع کرونا و محدودیت های ایجاد شده ناشی از این ویروس منحوس عنوان کرد: اگر شرایط عادی بود استان کرمان در حوزه گردشگری در سال جاری رشد و بالندگی خوبی را تجربه می کرد اما ما در این دوران هم بیکار ننشستیم و در حال تکمیل زیرساحت های حوزه گردشگری استان هستیم.

وی خطوط ارتباطی و حمل و نقل را یکی از شاخص های گردشگری برشمرد و اظهار کرد: پتانسیل های حمل و نقل خوبی در استان کرمان وجود دارد که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم درد گردشگری کرمان را می شناسیم و هم درمانش

هم درد گردشگری کرمان را می شناسیم و هم درمانش