مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-30بين الملل

سی ان ان هم بایدن را پیروز مناظره دانست


نتایج نظرسنجی سی ان ان نشان می دهد، شش تن از هر 10 تماشاچی مناظره انتخاباتی سه شنبه شب آمریکا گفتند که بایدن بهترین عملکرد را در این مصاف رو در رو داشته است و تنها 28 درصد چنین نظری درباره ترامپ داشتند.

- نتایج نظرسنجی سی ان ان نشان می دهد، شش تن از هر 10 تماشاچی مناظره انتخاباتی سه شنبه شب آمریکا گفتند که بایدن بهترین عملکرد را در این مصاف رو در رو داشته است و تنها 28 درصد چنین نظری درباره ترامپ داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری سی ان ان، در مصاحبه ها با همین شرکت کنندگان پیش از آغاز مناظره جو بایدن دموکرات و دونالد ترامپ جمهوری خواه، 56 درصد گفتند انتظار دارند که بایدن عملکرد بهتری نشان دهد، در حالی که 43 درصد چنین انتظاری از ترامپ داشتند.

این نتایج پس از مناظره، تقریبا مشابه نتایج نظرسنجی های پس از مناظره در سال 2016 است که اولین مناظره انتخاباتی میان ترامپ و هیلاری کلینتون دموکرات برگزار شد.

در آن نظرسنجی، 62 درصد به عملکرد بهتر کلینتون اعتقاد داشتند و 27 درصد ترامپ را تایید کردند.

حدود دو سوم از شرکت کنندگان معادل 65 درصد گفتند، پاسخ های بایدن صادقانه تر از ترامپ بوده و حملات او به رییس جمهوری آمریکا را منصفانه دانستند؛ 29 درصد هم چنین نظری درباره ترامپ داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان هم بایدن را پیروز مناظره دانست

سی ان ان هم بایدن را پیروز مناظره دانست