مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-30بين الملل

گزارش محرمانه سازمان ملل: امارات ارائه تسلیحات به خلیفه حفتر را افزایش داده است


روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا به نقل از یک دیپلمات در سازمان ملل اعلام کرد، امارات ارائه محموله های تسلیحاتی و امدادرسانی های نظامی به فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی را افزایش داده است.

- گزارش محرمانه سازمان ملل: امارات ارائه تسلیحات به خلیفه حفتر را افزایش داده است روزنامه "وال استریت ژورنال" آمریکا به نقل از یک دیپلمات در سازمان ملل اعلام کرد، امارات ارائه محموله های تسلیحاتی و امدادرسانی های نظامی به فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی را افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت، این فرد دیپلمات که از گزارش محرمانه کمیته تخصصی وابسته به کمیته تحریم های لیبی آگاه است، گفت، امارات تحریم تسلیحاتی لیبی را نقض و حمایت نظامی خود را از ژنرال خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای شورشی موسوم به ارتش ملی لیبی افزایش داده تا نفوذ ترکیه را در لیبی مهار کند.

این روزنامه آمریکایی نوشت، نیروی هوایی امارات بین ماه های ژانویه و آوریل حدود 150 پرواز انجام داد که به نظر کارشناسان سازمان ملل حامل تجهیزات نظامی و سیستم های دفاعی بودند.

علاوه بر آن، ده ها پرواز در طول تابستان با استفاده از هواپیمای حمل و نقل نظامی C-17 ارتش ایالات متحده انجام شد که حتی پس از شکست حملات حفتر به طرابلس نیز ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش محرمانه سازمان ملل: امارات ارائه تسلیحات به خلیفه حفتر را افزایش داده است

گزارش محرمانه سازمان ملل: امارات ارائه تسلیحات به خلیفه حفتر را افزایش داده است