مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-30اقتصادي

عرضه 7 هزار اجاق گاز نانوپوشش مقاوم به بازار


یکی از شرکت های صنعتی سازنده وسایل آشپزخانه با استفاده از نانو پوشش ها، تا کنون 7 هزار اجاق گاز دارای نانو پوشش به بازار عرضه کرده و به گفته آنها قرار است با همکاری دو شرکت فعال در حوزه نانو از این پوشش برای تولید هود آشپزخانه استفاده شود.

- یکی از شرکت های صنعتی سازنده وسایل آشپزخانه با استفاده از نانو پوشش ها، تا کنون 7 هزار اجاق گاز دارای نانو پوشش به بازار عرضه کرده و به گفته آنها قرار است با همکاری دو شرکت فعال در حوزه نانو از این پوشش برای تولید هود آشپزخانه استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی هجرانی دلیر، مشاور آزمایشگاه و بخش تحقیق و توسعه این شرکت تولیدکننده اجاق گاز، با اشاره به تولید تقریبا 7 هزار اجاق گاز دارای پوشش نانو در این شرکت، گفت: با توجه به ویژگی های این پوشش و ایجاد ارزش افزوده در محصول، استقبال از این محصول قابل توجه است.

البته هنوز بسیاری از مخاطبان ما از فناوری نانوپوشش به کار رفته در این محصولات مطلع نیستند، به همین دلیل به دنبال آموزش و ترویج این فناوری هستیم.

وی یادآور شد: برنامه های آموزشی در نظر گرفته شده بود که به دلیل شیوع کرونا، این برنامه ها لغو شد، ولی در نمایشگاه لوازم خانگی که در آذر ماه برگزار می شود، دوره آشنایی با این فناوری را برای مخاطبان و بازدیدکنندگان برگزار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 7 هزار اجاق گاز نانوپوشش مقاوم به بازار

عرضه 7 هزار اجاق گاز نانوپوشش مقاوم به بازار