مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-30دانش

صد ها دانشجوی دانشگاه منچستر قرنطینه شدند / ابتلای 127 دانشجو به کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به ساکنان محوطه دانشگاه بیرلی و سالن های کمبریج در دانشگاه متروپولیتن منچستر گفته شده که حتی اگر علائم ابتلا به کرونا را ندارند، - در پی ابتلای 127 دانشجوی دانشگاه منچستر به کرونا، این دانشگاه دانشجویان دو بلوک خود را به مدت 14 روز قرنطینه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به ساکنان محوطه دانشگاه بیرلی و سالن های کمبریج در دانشگاه متروپولیتن منچستر گفته شده که حتی اگر علائم ابتلا به کرونا را ندارند، به مدت 14 روز در اتاق های خود بمانند و خودشان را قرنطینه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از نشریات محلی، در مجموع هزار و 700 دانشجو در منچستر به کووید19 مبتلا شده اند و آمار نشان می دهد که به ازای هر 100 هزار نفر در هفته گذشته 185 نفر به این بیماری دچار شده اند و هزار و 26 تست مثبت کرونا ثبت شده است.

این آمار تقریبا دو برابر هفته پیش از آن بود که به ازای هر 100 هزار نفر 93 نفر به کووید19 مبتلا شده بودند و 515 مورد تست مثبت گزارش شده بود.

برهمین اساس به دانشجویان اعلام شده که برای جلوگیری از شیوع کرونا در دانشگاه های این منطقه آخر هفته ها در مناطق شلوغ تردد نکنند.

اتحادیه دانشگاه ها و کالج های بریتانیا که بیش از 120 موسسه آموزشی را شامل می شود، حادثه منچستر را آخرین فاجعه در یک هفته توصیف و پیش بینی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صد ها دانشجوی دانشگاه منچستر قرنطینه شدند / ابتلای 127 دانشجو به کرونا

صد ها دانشجوی دانشگاه منچستر قرنطینه شدند / ابتلای 127 دانشجو به کرونا