مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 04:202020-09-30سياسي

کاهش 19 درصدی تصادفات در ایلام


معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: توسعه راه ها باعث کاهش 19 درصدی تصادفات ایلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری عصر سه شنبه در نشست شورای راهبردی تصادفات استان بر لزوم ارتقای شاخص های ایمنی حمل و نقل و ترافیک از جمله کیفیت روسازی، خط کشی و علائم جاده ای تأکید کرد و افزود: لازم است تولیدات خلاقانه رسانه ای برای اصلاح فرهنگ رفتاری رانندگان از سوی رسانه های جمعی، در دستور کار باشد.

وی در ادامه گفت: دستگاه های مرتبط چون راه و شهرسازی و اداره حمل و نقل جاده ای با همکاری پلیس راه استان باید نقاط پر خطر را حذف کنند زیرا نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد.

وی افزود: البته اقدامات خوبی در زمینه توسعه راه ها در این استان انجام گرفته که کاهش 19 درصدی تصادفات را در پی داشته است.

نوذری با اشاره به این مطلب که برای توپوگرافی و موقعیت جغرافیایی استان، اقدامات زیرساختی برای حذف نقاط حادثه خیز و پر خطر بسیار سخت تر از سایر استان هاست، تصریح کرد: با این حال لازم است در جهت استاندارد سازی مسیرها بیشترین توجه را داشت چراکه این مقوله با جان آدم ها سرو کار دارد.

وی ادامه داد: نیارمند ادامه روند کنترل و نظارت بر ترددهای جاده ای توسط پلیس راه استان هستیم که مشارکت و همکاری مردم در بهبود این وضعیت ترافیکی بسیار تاثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 19 درصدی تصادفات در ایلام

کاهش 19 درصدی تصادفات در ایلام