مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 04:002020-09-30پزشكي

ورود 4 بیمارستان تامین اجتماعی خوزستان به چرخه پذیرش بیماران کرونایی


مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خوزستان از ورود چهار بیمارستان این سازمان به چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خوزستان از ورود چهار بیمارستان این سازمان به چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان خوزستان خبر داد.

دکتر صادق جلیلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا در خوزستان در هفته های اخیر اظهار کرد: در روزهای گذشته از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ما اعلام شد که بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز را برای پذیرش مجدد بیماران مبتلا به کرونا آماده کنیم؛ البته بیشتر به بخش ICU نیاز دارند.

وی با بیان اینکه فعالیت های عادی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز ادامه دارد، افزود: با توجه به ادامه فعالیت عادی بیمارستان، یک بخش ICU ویژه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت اولیه شش تخت راه اندازی شد اما فعلا بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان پذیرش نشده است.

یک بخش با 20 تا 30 تخت عادی نیز برای بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است و در صورت لزوم از ظرفیت کل بیمارستان نیز استفاده خواهد شد.

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خوزستان بیان کرد: فعلا در بیمارستان های تامین اجتماعی خوزستان حدود 80 تا 100 تخت عادی و 20 تخت ICU برای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 4 بیمارستان تامین اجتماعی خوزستان به چرخه پذیرش بیماران کرونایی

ورود 4 بیمارستان تامین اجتماعی خوزستان به چرخه پذیرش بیماران کرونایی