مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 03:552020-09-30سياسي

آقای روحانی! استعفا ندهید، در فرصت باقیمانده جبران کنید


آقای روحانی! استعفا ندهید، بلکه از شما درخواست می کنیم که بمانید و در فرصت باقیمانده جبران کنید تا مردم و آیندگان به نیکی از شما یاد کنند.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ احمدرضا هدایتی، کارشناس ارشد مدیریت: جناب آقای روحانی در فروردین ماه سال 96 در جریان نشست خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی، ضمن تأکید بر باز شدن فضای انتقادی در کشور، (البته با طعنه به سایر مسئولین نظام) گفتند؛ مردم در مسائلی که مورد رضایت آنها نیست با یک صدای رسایی نارضایتی خود را اعلام کنند .

نگارنده این سطور هم نه به عنوان یک فعال رسانه ای که به عنوان یک شهروند می خواهد با صدای بلند بگوید که جناب آقای روحانی، اکثر مردم از عملکرد دولت راضی نیستند.

همه ملت ایران و بلکه جهان به خوبی می دانند که ظلم ستیزی و ایجاد و گسترش عدالت و همچنین استقلال و خوداتکایی همواره در ردیف مهمترین اهداف انقلاب اسلامی قرار داشته است، بنابراین قاعدتاً از ابتدای انقلاب اسلامی باید تمام تلاش دولت ها بر ایجاد شرایط لازم در جهت دستیابی بر این اهداف متمرکز می شد، چرا که در غیر این صورت نقض غرض صورت گرفته و انقلاب در مسیر انحرافی قرار می گرفت.

در واقع همه دولت های جمهوری اسلامی وظیفه داشتند تا در راستای تحقق اهداف والای انقلاب گام بردارند، با این حال در برخی از دولت ها، کارنامه اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی! استعفا ندهید، در فرصت باقیمانده جبران کنید

آقای روحانی! استعفا ندهید، در فرصت باقیمانده جبران کنید