مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 03:352020-09-30بين الملل

الحشد الشعبی: شایعه پراکنی ها برای ازبین بردن دستاوردهای مبارزه با داعش است


یک مقام الحشد الشعبی شایعه سازی ها و هجمه های نظام مند اخیر علیه الحشد الشعبی را در راستای دستور العملی برای برهم زدن ثبات و امنیت عراق و نابود کردن دستاوردهای امنیتی آن در مبارزه با داعش دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صادق الحسینی سخنگوی رسانه ای الحشد الشعبی در محور استان دیالی در شرق عراق گفت که به دنبال تشدید خطر شایعه سازی های ستون پنجم و انتشار مغرضانه ده ها شایعه برای هجمه علیه رهبران و فرماندهان الحشد الشعبی، یک تیم متخصص مبارزه با شایعات در این استان تشکیل شده است.

در پی وقوع حمله راکتی مشکوک روز دوشنبه در بغداد، پایگاه های خبری، شبکه های اجتماعی و حساب های توییتری وابسته به آمریکا و عربستان سعودی، طی یک عملیات هماهنگ، تلاش کردند این حمله مشکوک را به گروه های مقاومت مردمی منتسب کنند.

الحسینی در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم تصریح کرد: 90 درصد از شایعات ستون پنجم که  طی چند هفته اخیر در شبکه های احتماعی منتشر می شود، الحشد الشعبی را هدف گرفته است و باندهای خفته داعش درصدد تخریب چهره الحشد از طریق ایجاد صفحه های جعلی و انتشار گزارش ها و اخبار دروغین برای منحرف کردن افکار عمومی هستند .

الحسینی گفت: بازگشت فعالیت ستون پنجم نشانه وجود نقشه ها و دستور العمل هایی برای به هم ریختن امنیت و ثبات و ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحشد الشعبی: شایعه پراکنی ها برای ازبین بردن دستاوردهای مبارزه با داعش است

الحشد الشعبی: شایعه پراکنی ها برای ازبین بردن دستاوردهای مبارزه با داعش است