مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 19:552020-09-29ورزشي

دور نهایی لیگ فوتبال ساحلی در سمنان آغاز شد/بوشهر پیروز گام نخست


روز نخست از دور نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در زمین ورزش ساحلی سیمرغ شهر سمنان با برگزاری یک مسابقه آغاز شد که در آن تیم بوشهری موفق به شکست حداد اصفهان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخست بازی های دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در زمین سیمرغ شهرداری سمنان شامگاه سه شنبه آغاز شد و طبق برنامه دو تیم پارس جنوبی بوشهر و فرش حداد اصفهان در نخستین بازی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

در این بازی تیم بوشهری با نتیجه نزدیک پنج بر چهار به پیروزی رسید تا نخستین گام را در دور نخست فینال لیگ برتر محکم بردارد.

در این بازی دو بازی کن ملی پوش تیم پارس جنوبی بوشهر یعنی علی میرشکاری، محمد احمدزاده هرکدام یک گل به ثمر رساندند، همچنین محمد معصومی زاده یک گل و آرش کرمی نیز بازیکن دعوت شده به تیم ملی جوانان ایران اسلامی، دو گل دیگر را به ثمر رساند.

در مقابل اما سعید پیرامون زننده دو گل تیم اصفهانی بود و احسان رضایت و میلاد دریایی هر کدام یک گل را به ثمر رساندند تا بازی نفس گیر این دو تیم به نفع تیم جنوبی به اتمام برسد.

بازی دوم این دور از مسابقات لیگ برتر اما برگزار نشد.

تیم موج سواران نوشهر با کناره گیری از رقابت ها سبب شد تا بازی این تیم با نماینده یزد برگزار نشود به این ترتیب تیم یزدی این دور را استراحت کرد تا در بازی های آتی به نماینده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور نهایی لیگ فوتبال ساحلی در سمنان آغاز شد/بوشهر پیروز گام نخست

دور نهایی لیگ فوتبال ساحلی در سمنان آغاز شد/بوشهر پیروز گام نخست