مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 18:452020-09-29فناوري

لاپوشانی ایرادات «شاد» و وزارت خانه به کمک پیام رسان های دیگر!


در شرایطی استفاده از چندین نرم افزار و پیام رسان به دانش آموزان دیکته شده که حتی چگونگی استفاده ایمن از این نرم افزار ها و پیام رسان ها و مسائل مهمی مانند حریم خصوصی و هشدار های اخلاقی به ایشان گوشزد نزده است.

- تدریس در سال کرونایی چگونه انجام می‌شود؟ این سوالی است که این روز‌ها از بسیاری از دانش آموزان و والدین شان پرسیده می‌شود، اما کمتر کسی جواب صاف و ساده‌ای به آن دارد، حتی مسئولان آموزش و پرورش! به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، بیست و چند روز بعد از شروع سال تحصیلی جدید، هنوز تکلیف بسیاری از دانش آموزان و کلاس‌های درس مشخص نشده است چراکه فارغ از مشکل اینترنت و عدم دسترسی بسیاری از دانش آموزان به گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، «شاد» دچار مشکلاتی جدی است که مانع از برقراری ارتباط میان بسیاری از معلم‌ها و دانش آموزانشان می‌شود.

اشکالی بزرگ که بخشی از آن از ابتدا با شبکه اجتماعی دانش آموزی یا شاد بوده است؛ شبکه‌ای که برای تدریس مجازی ساخته نشده و به رغم آنکه در نسخه اخیر امکان پخش زنده هم در اختیار کاربرانش قرارداده، اما کماکان برای برگزاری یک کلاس درس به صورت آنلاین، نواقصی بسیار جدی دارد و دورنمایی برای رفع آن هم ترسیم نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاپوشانی ایرادات «شاد» و وزارت خانه به کمک پیام رسان های دیگر!

لاپوشانی ایرادات «شاد» و وزارت خانه به کمک پیام رسان های دیگر!