مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 18:002020-09-29سياسي

از نفرت پراکنی سیاستمداران تا افزایش خشونت های سیاسی


به کار گیری سخنان نفرت پراکنانه ای که گروه های اقلیت را هدف قرار می دهند، یک تکنیک جا افتاده برای متحد و بسیج کردن حامیان سیاسی و مشروعیت زدایی و سیاهنمایی مخالفان سیاسی است.

- گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: وقتی سیاستمداران از ادبیات تحریک آمیز نظیر سخنان نفرت پراکنانه استفاده می کنند، شکاف های موجود در جامعه را ژرف تر می کنند و این باعث می شود که احتمال تجربه خشونت سیاسی و تروریسم از سوی جوامع آنها بیشتر شود.

این نتیجه گیری مطالعه ای است که من اخیرا درباره ارتباط بین شعارهای سیاسی و خشونت عملی انجام داده ام.

پرزیدنت دونالد ترامپ تنها رهبر جهان نیست که متهم شده به طور علنی مردم را بر اساس سوابق نژادی، قومیتی یا مذهبی شان تحقیر می کند.

در کارزارهای پارلمانی سال 2019 در هند، سیاستمداران وابسته به حزب حاکم بهاراتیا جاناتا مسلمانان را به عنوان بخشی از یک راهبرد انتخاباتی گسترده با هدف ترویج ناسیونالیسم هندو هدف خود قرار دادند.

به همین ترتیب در انتخابات سال 2019 لهستان، رییس جمهور فعلی آندری دودا به عنوان محور کارزار موفق انتخاب مجدد خود، سیاه نمایی خارجیان را در دستور کار خود قرار داد.

استفاده از سخنان نفرت پراکنانه در شعارهای اخیر رهبران سیاسی چندین کشور از جمله روسیه، کلمبیا، اسراییل، مصر، اوکراین،  فیلیپین، ایتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نفرت پراکنی سیاستمداران تا افزایش خشونت های سیاسی

از نفرت پراکنی سیاستمداران تا افزایش خشونت های سیاسی