مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:202020-09-29بين الملل

اخباری از دیدار سران سعودی با یک هیأت صهیونیستی


یک حساب توییتری که گفته می شود یک افسر اطلاعاتی اماراتی آن را اداره می کند از دیدار ولی عهد و رییس سرویس اطلاعات عربستان سعودی با یک هیأت صهیونیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک حساب توییتری مشهور که گفته می شود یک افسر اطلاعاتی اماراتی آن را اداره می کند، اعلام کرد که محمد بن سلمان ولی عهد سعودی در کشتی تفریحی خود در دریای سرخ با یک هیأت اسراییلی دیدار کرده است.

 حساب موسوم به بدون ظل (بدون سایه) امروز دوشنبه در توییتر نوشت: شاهزاده محمد بن سلمان دو روز پیش به همراه رییس اطلاعات عربستان با یک هیأت اسراییلی، مخفیانه در دریای سرخ سوار بر قایق تفریحی خود ملاقات کرد و به همین دلیل ساعاتی پس این اتفاق، عربستان سعودی رسماً از بازداشت تروریست هایی خبر داد که [بنا بر ادعای ریاض] مورد حمایت ایران بوده اند .

مقامات عربستان سعودی روز گذشته ادعا کردند که یک باند تروریستی مرکب از ده عضو که برخی از آنها در ایران آموزش دیده بودند، دستگیر کرده است.

ادعایی که برای آن مدرکی ارائه نکرده است.

حساب بدون سایه اخیرا هم از بندهای محرمانه توافق سازش ابوظبی و تل آویو خبر داده بود که از جمله آن اقدام اسراییل در نظارت بر بنادر دریایی و هوایی و  شبکه های ارتباطی و سایت های ارتباطی و همچنین حساب های بانکی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخباری از دیدار سران سعودی با یک هیأت صهیونیستی

اخباری از دیدار سران سعودی با یک هیأت صهیونیستی