مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:102020-09-29بين الملل

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیاهوی تبلیغاتی «ترامپ» است


رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران-فلسطین تحولات نمایشی منطقه در خصوص عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را هیاهوی تبلیغاتی انتخاباتی رییس جمهور آمریکا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صلاح الدین الزواوی شیخ السفرا و سفیر فلسطین امروز (سه شنبه) با عباس گلرو رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران _ فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

گلرو در ابتدای این دیدار با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان های ملت فلسطین در مقابل زیاده خواهی های رژیم اشغالگر قدس، گفت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین جز اهداف اصیل انقلاب اسلامی است و جمهوری اسلامی ایران، همواره از حقوق این ملت و جایگاه والای قبله نخست مسلمانان دفاع خواهد کرد.

وی همچنین افزود: اعتقاد راسخ دارم مبارزه مردم فلسطین و جنبش های مقاومت تا اخراج صهیونیست ها از سرزمین اشغالی ادامه خواهد داشت و جمهوری اسلامی ایران نیز در این مسیر ملت مقاوم فلسطین را همراهی خواهد کرد.

رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فلسطین تحولات نمایشی منطقه در خصوص عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را هیاهوی تبلیغاتی انتخاباتی رییس جمهور آمریکا دانست و خاطرنشان کرد:رفتار غیرسازنده امارات و بحرین در خصوص ایجاد روابط با رژیم اشغالگر قدس خاستگاه مردم این دو کشور نیست و جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیاهوی تبلیغاتی «ترامپ» است

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیاهوی تبلیغاتی «ترامپ» است