مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:002020-09-29حوادث

دستگیری باطری دزد جنوب تهران


سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق باطری‌های خودرو و اعتراف آن به 50 فقره سرقت در کهریزک و باقر شهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی گفت: هجدهم شهریور ماه ماموران گشت کلانتری 170 کهریزک حین گشت زنی در سطح حوزه به شخصی که در حال بازکردن کاپوت یک دستگاه خودروی پژو 206 پارک شده بود مظنون می‌شوند و پس از دستگیری مشخص شد که متهم، مراد نام دارد وقصد سرقت لوازم و قطعات خودرو را داشته است.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت با بیان این که متهم با دستور قضایی توسط ماموران کلانتری روانه زندان می‌شود و پرونده بدون متهم به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع می‌شود، افزود: کارآگاهان با مطالعه پرونده، شیوه و شگرد سارق متوجه می‌شود که پرونده‌های مشابه دیگری نیز در این پایگاه تشکیل شده است که با جمع بندی پرونده‌ها نظریه یکسان بودن سارق آن‌ها قوت گرفت.

وی با اشاره به اینکه متهم برای ادامه تحقیقات پلیسی از زندان به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال یافت، گفت: با انتقال مراد به پلیس آگاهی متهم به 50 فقره سرقت باطری خودرو‌های سواری در حوزه‌های باقرشهر و کهریزک اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باطری دزد جنوب تهران

دستگیری باطری دزد جنوب تهران