مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-29سياسي

ارسال 300 هزار بسته لوازم تحریر برای دانش آموزان مناطق محروم


با اجرای مرحله جدید پویش ملی«مشق احسان» ، 300 هزار بسته نوشت افزار ایرانی برای توزیع در 4 هزار منطقه کم برخوردار کشور ارسال شد.

- با اجرای مرحله جدید پویش ملی مشق احسان ، 300 هزار بسته نوشت افزار ایرانی برای توزیع در 4 هزار منطقه کم برخوردار کشور ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرحله جدید پویش ملی مشق احسان در مسجد مقدس جمکران و در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان قم، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل بنیاد احسان و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

این بسته ها شامل لوازم تحریر ایرانی _اسلامی، کوله پشتی و کتب و سی دی های آموزش درسی است که از امروز تا پایان هفته توسط بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان امام بین دانش آموزان 4 هزار منطقه محروم سراسر کشور توزیع می شود.

برای تهیه این بسته ها و تولید این حجم از اقلام، 120 کارگاه تعطیل شده ی تولید نوشت افزار مجدد فعال شده و 30 کارگاه جدید نیز ایجاد شده است.

ستاد اجرایی فرمان امام در قالب پویش مشق احسان، در سال جاری یک میلیون بسته نوشت افزار را بین دانش آموزان نیازمند توزیع می کند، همچنین اهدای 15 هزار تبلت دانش آموزی، افتتاح 150 مدرسه جدید، اهدای 15 مدرسه کانکسی مجهز به عشایر و 10 دستگاه ون برای بازماندگان از تحصیل در برخی استان های محروم از جمله اقدامات این ستاد در سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 300 هزار بسته لوازم تحریر برای دانش آموزان مناطق محروم

ارسال 300 هزار بسته لوازم تحریر برای دانش آموزان مناطق محروم