مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:402020-09-29سياسي

ضرورت تدابیر پیشگیرانه آنفلوآنزای پرندگان در کهگیلویه و بویراحمد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره دامپزشکی و دستگاه های مرتبط تمهیدات لازم پیشگیرانه جهت شیوع احتمالی آنفلوآنزای پرندگان را داشته باشند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره دامپزشکی و دستگاه های مرتبط تمهیدات لازم پیشگیرانه جهت شیوع احتمالی آنفلوآنزای پرندگان را داشته باشند.

احد جمالی روز سه شنبه هشتم مهر ماه در کارگروه پیشگیری آنفلوانزای پرندگان افزود: در این زمینه در حوزه های پرورش طیور اقدامات مناسب انجام شود.

وی اظهارکرد: با توجه به فصل پاییز و مهاجرت پرندگان، فصل سرما و همزمانی با بیماری کرونا و آنفلوانزای انسانی، تدابیر پیشگیرانه در رابطه با آنفلوآنزای پرندگان اندیشیده شود تا شاهد وقوع رخدادی در این مورد نباشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان از سال های گذشته مطرح بوده و این مسئله به مراتب با حساسیت بیشتری در حال پیگیری است و از آنجایی که این بیماری بار روانی و مالی در جامعه دارد و می تواند حتی منتج به خسارت انسانی نیز شود بنابراین آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و بیان راه های پیشگیری بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدابیر پیشگیرانه آنفلوآنزای پرندگان در کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت تدابیر پیشگیرانه آنفلوآنزای پرندگان در کهگیلویه و بویراحمد