مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-29سياسي

برخورد با سگ گردانی در دستور کار دادستانی خراسان رضوی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اسماعیل رحمانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در دادگستری خراسان رضوی برگزار شد، شفافیت و پاسخگویی به مطالبات مردم را دو مؤلفه اساسی حکومت دینی که سرآمد حکومت های مردم سالار است برشمرد و پاسخگویی به مطالبات مردم را به دور از هر گونه سانسوری امری ضروری عنوان کرد.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مطالبه گری و دفاع از حقوق عامه و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی جزو وظایف اصلی دادستان عمومی و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه در دادسرای ناحیه 6 اولین هدف اصلی ما مبارزه با ناامنی ها و دفاع از حقوق عامه مردم است، بیان کرد: طبق ماده 279 قانون مجازات اسلامی تصمیم گرفتیم که اگر فردی به وسیله سلاح سرد یا گرم اقدام به سرقت و ناامنی کند حکم محاربه را برای وی صادر می کنیم و این سیاست آثار خودش را به زودی نشان می دهد.

رحمانی با بیان اینکه طبق ماده 618 قانون تعزیرات جمع آوری حیوانات در سطح شهر بر عهده شهرداری است، اظهار کرد: برخورد با سگ گردانی ها  در شهر جزو دستور کار است، زیرا آوردن حیوانات در بوستان ها علاوه بر اینکه مخل آسایش مردم است، حقوق حیوانات را هم زیر سوال می برد.

سرپرست دادسرای ناحیه 6 مشهد از مردم به عنوان پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: بیش از 30 سال است که دشمن سعی دارد جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با سگ گردانی در دستور کار دادستانی خراسان رضوی است

برخورد با سگ گردانی در دستور کار دادستانی خراسان رضوی است