مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-29اقتصادي

تحریم و کرونا یک روز هم تجارت دریایی متوقف نکردند


معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: همه راهبردهای دریایی کشور در حوزه اقتصاد و تجارت، به رغم محدودیت های ناشی از تحریم و شیوع کرونا، در شرایط ایمن و مطمئن انجام شد و حرکت کشتیرانی تجاری ایران در مسیرهای بین المللی، - معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: همه راهبردهای دریایی کشور در حوزه اقتصاد و تجارت، به رغم محدودیت های ناشی از تحریم و شیوع کرونا، در شرایط ایمن و مطمئن انجام شد و حرکت کشتیرانی تجاری ایران در مسیرهای بین المللی، حتی یک روز هم متوقف نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیل اسلامی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی اظهار کرد: کشتیرانی ایران، اعم از کشتیرانی دولتی و بخش خصوصی با وجود تهدیدها و محدودیت ها، شرایط پایدار و قابل اطمینانی را برای تجارت کشور فراهم کردند.

کشتیرانی بخش خصوصی در شرایط سخت تحریم و کرونا به کمک کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آمد و در همین راستا تمهیداتی فراهم شد تا نقش کشتیرانی های کوچک و بخش غیر دولتی در اقتصاد حمل و نقل کشور بیش از گذشته شود.

مشکل سوخت کم سولفور حل شد وی با بیان اینکه تأمین سوخت کم سولفور، یکی از الزامات دریایی بود، تصریح کرد: هم اکنون اعلام می کنیم که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران کاملا به استانداردهای بین المللی مجهز است و هیچ بندری در دنیا نمی تواند برای کشتیرانی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم و کرونا یک روز هم تجارت دریایی متوقف نکردند

تحریم و کرونا یک روز هم تجارت دریایی متوقف نکردند