مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-29سياسي

پایِ خاطراتِ مینا


مینا کودکی امدادگر و جانباز شیرزن گیلانی از سفر خود به منطقه جنگی سومار در جمع انجمن بانوان خبرنگار گفت که دردی را با خود از آن ایام به یادگار نگاه داشته است.

- پیغام فتح خبرگزاری فارس - رشت، فاطمه احمدی؛ اگر در جنگی که هشت سال بر ما تحمیل شد، زنان ما، بانوان کشور ما در میدان جنگ، در عرصه عظیم ملی حضور نمی داشتند، ما در این آزمایش دشوار و پر محنت پیروز نمی شدیم .

بله، همان طور که رهبر فرزانه انقلاب در 21 تیر ماه سال 91 در اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی چنین فرمودند؛ نقش بانوان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس در دنیا بی بدیل بود.

در روزگاری که دنیای غرب با علم کردن تئوری های ساختگی فمنیستی در پی ساختن کالایی از زنان به بهانه آزادگی و پیشرفت بودند، زنان کشور ما با الگوهای اسلامی خود نوعی از آزادی و آزادگی حقیقی را به نمایش گذاشتند که خلافِ تصورات اسلام هراسان نه تنها عزلت نشینی و عقب ماندگی زنان را به همراه نداشت بلکه حضور قدرتمندانه این زیبایی خلقت را فرای نگاه های جنسیتی به رخ دنیا کشید، بانوانی که الگوی مسلَّمشان بانوان طاهره صدر اسلام بودند.

در گیلانی که هشت هزار شهید را تقدیم آبادانی و امنیت این کشور کرده نیز بعید است بانوانی نباشند که در کنار این هشت هزار ستاره درخشان خود را فدای اسلام عزیز نکرده باشند، بانو مینا کودکی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایِ خاطراتِ مینا

پایِ خاطراتِ مینا