مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 03:502020-09-29سياسي

افشاگری بازرس سابق درباره حمله شیمیایی 2018 سوریه


ایان اندرسون، بازرس ارشد سابق از سازمان منع تسلیحات شیمیایی گفت، گزارش نهایی کمیته حقیقت یاب درباره استفاده ادعایی از مواد شیمیایی سمی در حمله ای در دومای سوریه در سال 2018 بازتاب آنچه در واقعیت رخ داده نیست.

- ایان اندرسون، بازرس ارشد سابق از سازمان منع تسلیحات شیمیایی گفت، گزارش نهایی کمیته حقیقت یاب درباره استفاده ادعایی از مواد شیمیایی سمی در حمله ای در دومای سوریه در سال 2018 بازتاب آنچه در واقعیت رخ داده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اندرسون در نشست غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل متحد صحبت کرد که به درخواست هیات روسیه تشکیل شد و هدف آن گفت وگوی علنی درباره پرونده شیمیایی سوریه بود؛ بر خلاف گردهمایی های غیرعلنی سابق این شورا در رابطه با این مساله.

این بازرس سابق سازمان منع تسلیحات شیمیایی گفت: من از طرف خودم صحبت می کنم اما می دانم بازرسان دیگری در کمیته حقیقت یاب دوما هستند که نظرات مشابهی همانند من درباره این موضوع دارند، درباره کنترل، محدودسازی و همچنین یافته هایی که در گزارش نهایی کمیته حقیقت یاب درج شد.

ما باور داریم که اطلاعات بسیار کافی وجود دارد که نشان می دهد یافته های ما در گزارش کمیته حقیقت یاب در دوما احتمالا بازتاب وضعیت واقعی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری بازرس سابق درباره حمله شیمیایی 2018 سوریه

افشاگری بازرس سابق درباره حمله شیمیایی 2018 سوریه