مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 19:102020-09-28ورزشي

یک خبر تلخ دیگر به مورینیو؛ مصدومیت ستاره کره ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تاتنهام دیروز در دیداری جنجالی و عجیب و در حالیکه تا دقیقه 97 از نیوکاسل پیش بود، در نهایت گل تساوی را دریافت کرد و به یک امتیاز رضایت داد.

- سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام برای مدتی از ترکیب این تیم دور خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تاتنهام دیروز در دیداری جنجالی و عجیب و در حالیکه تا دقیقه 97 از نیوکاسل پیش بود، در نهایت گل تساوی را دریافت کرد و به یک امتیاز رضایت داد.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی اسپرز به شدت به صحنه اعلام خطای پنالتی برای نیوکاسل معترض بود و تصمیم داور را بک جک واقعی توصیف کرد.

اما تیره روزی های تاتنهام ادامه دارد و حالا مورینیو اعلام کرده سون هیونگ مین، وینگر تکنیکی این تیم برای مدتی قادر به همراهی تاتنهام نخواهد بود.

به نظر می رسد این بازیکن در جریان مسابقه دیروز دچار مصدومیت همسترینگ شده است و مدت زمان دوری او از ترکیب تاتنهام نیز مشخص نیست.

البته به زودی بازی های ملی آغاز خواهد شد و به نظر می رسد سون هیونگ مین می تواند در هنگام بازگشت تاتنهام به عرصه رقابت این تیم را همراهی کند.

ستاره کره ای در این فصل از آمادگی بالایی برخوردار بود و هفته گذشته موفق شد در دیدار مقابل ساوتهمپتون روی پاس گل های هری کین چهار بار دروازه حریف را باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک خبر تلخ دیگر به مورینیو؛ مصدومیت ستاره کره ای

یک خبر تلخ دیگر به مورینیو؛ مصدومیت ستاره کره ای