مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 18:352020-09-28سياسي

خاطرات شهدا باید در قالب آثار مکتوب و تصویری مستند سازی شود


رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: خاطرات شهدا باید در قالب آثار مکتوب و تصویری مستند سازی شود، چرا که هر کدام از رفتارها و اخلاقیات شهدا چراغ راهی برای آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل اللهی در دیدار با خانواده شهید احمد مقیمی رییس ستاد تیپ یک لشکر 31 عاشورا در دوران هشت سال دفاع مقدس، با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم اظهار داشت: اگر امروز شاهد اقتدار و امنیت و تقویت شعائر انقلاب اسلامی در کشورمان هستیم و انقلاب اسلامی را صادر می کنیم بخش عمده ای از آن را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: البته بیش از شهدا مدیون خانواده شهدا بخصوص پدران و مادرانی هستیم با پیروی از سید الشهدا ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا برای دفاع از میهن اسلامی جگرگوشه های خود را راهی جبهه های حق علیه باطل کردند.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی همه مسولان در مقابل شهدا و خانواده شهدا متعهد هستند گفت: دستگاه قضایی نیز خود را متعهد به ادامه اهداف و آرمان آنها یعنی حل مشکلات مردم، تامین عدالت و حفظ کرامت مردم می داند.

وی با اشاره به خاطرات خانواده شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، تاکید کرد: خاطرات شهدا باید در قالب آثار مکتوب و تصویری مستند سازی شود، چرا که هر کدام از رفتارها و اخلاقیات شهدا چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات شهدا باید در قالب آثار مکتوب و تصویری مستند سازی شود

خاطرات شهدا باید در قالب آثار مکتوب و تصویری مستند سازی شود