مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 18:252020-09-28سياسي

شهید سلیمانی نماد برادری میان کشورهای مسلمان جهان است


مسئول دفتر جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: سردار سلیمانی هم رزمنده، هم فرمانده و هم برادر برای ما عراقی ها بود و توانست به نحو احسن نشان دهد که دو ملت ایران و عراق برادر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای مهر ، عارف الاسدی مسئول دفتر جنبش عصائب اهل الحق عراق در برنامه حقانیت بین المللی دفاع مقدس در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اشاره به روابط مناسب بین ایران و عراق، گفت: ملت دو کشور از نظر فرهنگی، تمدنی و تاریخی در واقع دو ملتی هستند که در طول قرن ها و هزاران سال در کنار هم و با هم بودند و روابط دو ملت همواره یک رابطه بسیار خوب و برادرانه بوده است.

وی با بیان اینکه ما ارتباط با ایران را یک رابطه سرنوشت ساز می دانیم، ادامه داد: ما همواره به برقراری ارتباط دوستانه با کشورهای عربی همسایه مشتاق هستیم ولی هرگز بهای آن قطع ارتباط با ایران نخواهد بود.

با بیان اینکه ما شیعیان عراق این جنگ را سخت و ظالمانه علیه ملت ایران می دانیم، افزود: نظر فقهای عراق در مورد مساعدت صدام در جنگ نیز حرام و غیرشرعی اعلام شده بود.

مسئول دفتر جنبش عصائب اهل الحق عراق ادامه داد: بعد از صدام الفت ها و محبت ها میان دو کشور برگشت و ارتباط ما با ایرانی ها به ارتباط برادر با برادر بدل گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی نماد برادری میان کشورهای مسلمان جهان است

شهید سلیمانی نماد برادری میان کشورهای مسلمان جهان است