مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:102020-09-28ورزشي

درآمد 12 میلیاردی پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا


کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده با توجه به تحریم های بانکی ایران، شماره حسابی که در لیست تحریم ها قرار ندارد را اعلام کند.

- جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به حضور در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا و قرار گرفتن در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات، مبلغ 470 هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش دریافت خواهد کرد.

تسنیم نوشت: طبق جدول جوایز لیگ قهرمانان آسیا، مبلغ پاداش در هر مرحله جداگانه بوده و این مبلغ به شرح زیر است: هزینه سفر: 60 هزار دلار پیروزی در مرحله گروهی: 50 هزار دلار مساوی در مرحله گروهی: 10 هزار دلار صعود به جمع 16 تیم پایانی: 100 هزار دلار صعود به یک چهارم نهایی: 150 هزار دلار صعود به نیمه نهایی: 250 هزار دلار نایب قهرمان: 2 میلیون دلار قهرمان: 4 میلیون دلار با توجه به این جدول و صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نماینده فوتبال کشورمان با کسب سه پیروزی در مرحله گروهی و یک تساوی، مجموعاً مبلغ 160 هزار دلار دریافت می کند.

صعود به جمع 16 تیم پایانی 100 هزار دلار و صعود به یک چهارم نهایی نیز 150 هزار دلار دیگر به پاداش پرسپولیس اضافه کرده و به این ترتیب 410 هزار دلار تا این مرحله نصیب پرسپولیس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 12 میلیاردی پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

درآمد 12 میلیاردی پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا