مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-28اجتماعي

نوبت دهی شماره گذاری و تعویض پلاک خودروها دربوشهر اینترنتی می شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: نوبت دهی شماره گذاری و تعویض پلاک خودروها در بوشهر از فردا اینترنتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ قدرت الله کشکولی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گسترش پیشخوان خدمات انتظامی در استان بوشهر با جدیت دنبال می شود و در این راستا طرح های خوبی اجرا می شود.

وی از توسعه خدمات الکترونیک و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان خبر داد و اضافه کرد: از فردا در بوشهر طرح نوبت دهی اینترنتی برای دریافت خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک اجرا می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر افزود: صرفه جویی در وقت و کاهش زمان انتظار، تسریع و تسهیل در فرایند خدمات و همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی از اهداف مهم این طرح است.

وی ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به سامانه پلیس راهور 120 و یا سامانه نوبت دهی پلیس، نوبت اینترنتی را بر اساس نوع خدمات درخواستی برای همان روز و یا روزهای بعد دریافت کنند.

کشکولی تاکید کرد: تمام اطلاعات ثبت شده در سامانه هنگام ورود به مرکز تعویض پلاک بررسی می شود و فقط به دارنده کد ملی و یا وکیل قانونی و خودرو با شماره پلاک ثبت شده در نوبت اجازه ورود داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت دهی شماره گذاری و تعویض پلاک خودروها دربوشهر اینترنتی می شود

نوبت دهی شماره گذاری و تعویض پلاک خودروها دربوشهر اینترنتی می شود