مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-28سياسي

سقف یارانه کالایی خانوار چقدر است؟


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره جزییات طرح مجلس برای کالا های اساسی، گفت: سقف یارانه کالایی خانوار پنج نفره و 600 هزار تومان است و دولت به زودی فروشگاه هایی که تامین کالا های اساسی مردم بر عهده دارد را مشخص و اعلام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره طرح تأمین کالا‌های اساسی که در کمیسیون متبوعش تصویب شده و به زودی به صحن علنی مجلس می‌آید، اظهار داشت: طرح تأمین کالا‌های اساسی یکی از طرح‌های خوب و به موقع بعد از شروع کار مجلس یازدهم است و هدف آن نیز کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

*طرح تأمین کالا‌های اساسی قطعا بر روی تثبیت قیمت‌ها اثر دارد وی افزود: طرح تأمین کالا‌های اساسی با توجه به گرانی و کمبود کالا یک حرکت ارزشمند است و قطعا بر روی تثبیت قیمت‌ها اثر دارد، اما قطعا برای کاهش قیمت‌ها باید شیوه‌های دیگری را دنبال کرد.

شهبازی تصریح کرد: افرادی که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی هستند به هر نفر 120 هزار تومان و یک خانوار 5 نفره 600 هزار تومان یارانه کالایی دریافت می‌کنند و می‌توانند حداقل کالا‌های زندگی را تأمین کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که آیا خانواری که بیش از 5 نفر جمعیت دارند یارانه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف یارانه کالایی خانوار چقدر است؟

سقف یارانه کالایی خانوار چقدر است؟