مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-28دانش

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد به زودی اعلام می شود


رییس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد گفت: نحوه ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد بدون آزمون این دانشگاه بزودی اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بهروز طهماسب کاظمی رییس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با مبنی بر امکان ثبت نام بدون آزمون داوطلبان در دوره کارشناسی ارشد، به زودی نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود و داوطلبان می توانند در رشته هایی که ظرفیت آنها تکمیل نشده است، ثبت نام کنند.

وی افزود: این رشته ها شامل رشته محل هایی است که در پذیرش سال 98 تکمیل نشده اند و لذا طبق مصوبه این ستاد، متقاضیان بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی تراز شده پذیرفته می شوند.

رییس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص جزییات این پذیرش از جمله رشته ها، ظرفیت پذیرش و واحد های پذیرنده، گفت: پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد امسال، شرایط و چگونگی پذیرش این دوره اعلام خواهد شد.

کاظمی با اشاره به بسترسازی های مطلوب واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی، گفت: هم اکنون در 280 واحد دانشگاه آزاد اسلامی تنوع پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد به زودی اعلام می شود

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد به زودی اعلام می شود