مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-28سياسي

اقتصاد مقاومتی رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است/ مسئولان جهادی عمل کنند


مدیران راهبردی و میدانی برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید همچون فرماندهان دفاع مقدس، رویکرد انقلابی و روحیه جهادی داشته باشند.

- دبیرکل جامعه اسلامی مدیران گفت: مدیران راهبردی و میدانی برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید همچون فرماندهان دفاع مقدس، رویکرد انقلابی و روحیه جهادی داشته باشند.

محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس قطعه ای از تاریخ ایران و اسلام است که هیچگاه دستاوردهای آن فراموش نمی شود و همواره برای آیندگان درس آموز خواهد بود، گفت: جنگ تحمیلی یک جنگ نیابتی بود از سوی همه استکبار و قدرت های مسلط جهان علیه ایران و انقلاب اسلامی که مأموریت آن به رژیم صدام داده شد و قدرت هایی به این عرصه ورود کردند که از پیروزی انقلاب اسلامی احساس خطر می کردند.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران خاطرنشان کرد: از آنجا که در اوایل انقلاب، ارتش تضعیف شده بود صدام با این خیال خام که می تواند بخش هایی از ایران را ضمیمه خاک خود کند وارد جنگ شد.

ناظمی اردکانی گفت: اما با شروع جنگ و به دنبال دستور امام خمینی (ره) جوان های انقلابی فوج-فوج با دست های خالی روانه جبهه ها شدند و جلوی پیشروی نیروهای تا دندان مسلح دشمن را گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است/ مسئولان جهادی عمل کنند

اقتصاد مقاومتی رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است/ مسئولان جهادی عمل کنند