مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-28سياسي

شب شعر مجازی بوی پیراهن یوسف در یاسوج برگزار شد


به مناسبت هفته دفاع مقدس شب شعر «بوی پیراهن یوسف» با همکاری واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمدو انجمن ادبی چهار فصل اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حمید حسینیان مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری در این خصوص گفت: این برنامه شب سوم مهر ماه در فضای اینستاگرام ،با اجرای رسول سنایی و حضور تعدادی از شاعران توانمند هم استانی برگزار شد.

حسینیان اظهار داشت:در این شب شعر که به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس برگزار شد شاعرانی همچون  عصمت ملکوتی، علی مرادی، مهدی مرادیان، خلف بوذری، محسن مظلومی و حمید حسینیان اشعار خود را با موضوع دفاع مقدس مطرح کردند.

وی تشریح کرد:در ابتدای این برنامه رسول سنایی ابتدا شعری با موضوع دفاع مقدس خواند و در ادامه از شاعران برای شعرخوانی دعوت کرد.

حمید حسینیان مسئول واحد آفرینش های ادبی و انجمن چهار فصل ادب ابتدا چند رباعی خواند که رباعی زیر تقدیم به شهید حسین فهمیده از آنهاست: با نور یقین، حسین را فهمیده بر خاک، چنین خسین را فهمیده:   ارباً اربا زیر تن تانک، کسی زیباتر از این، حسین را فهمیده؟ در ادامه عصمت ملکوتی غزلی را با مطلع زیر خواند: ترسیم شد برای تو نقش دوباره ای با چرخش مدادی و با استخاره ای مهدی مرادیان دیگر شاعری بود که یک شع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر مجازی بوی پیراهن یوسف در یاسوج برگزار شد

شب شعر مجازی بوی پیراهن یوسف در یاسوج برگزار شد