مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-28ورزشي

برگزاری دومین دوره لیگ اسکیت سرعت استان سمنان با حضور 110 ورزشکار


رییس کمیته اسکیت سرعت استان سمنان گفت: مرحله اول دومین دوره لیگ اسکیت سرعت استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان برگزار شد.

- علی آجودانی در گفت و گو با ایسنا افزود: دومین دوره لیگ اسکیت سرعت استان سمنان در چند مرحله برگزار می شود، اولین مرحله از لیگ اسکیت سرعت استان در هفته دفاع مقدس و با رعایت شرایط بهداشتی و به صورت باشگاهی و در مسیرهای مستقیم برگزار شد.

وی ادامه داد: اولین مرحله لیگ اسکیت سرعت استان به صورت باشگاهی و غیرتجمعی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور 110 ورزشکار در شهرستان های سمنان، دامغان و مهدیشهر و با حضور 6 تیم باشگاهی برگزار شد.

رییس کمیته اسکیت سرعت استان سمنان اضافه کرد: 110ورزشکار به تفکیک 60 ورزشکار دختر و 50 ورزشکار پسر در این مرحله از مسابقات اسکیت سرعت استان شرکت کردند، در این مرحله از مسابقات از 6 باشگاه فعال استان در قالب 10تیم رکوردگیری انجام و پس از بررسی با بازیکنان سایر تیم ها نفرات برتر معرفی شدند.

آجودانی اظهار کرد: این مسابقات در رده های سنی مختلف و در دو گروه آماتور و حرفه ای برگزار شد و در پایان مسابقات، رنکینگ باشگاه ها اعلام شد، که باشگاه ستارگان سرعت از سمنان در بخش دختران و پسران به ترتیب با کسب امتیازهای 2020 و 1570 اول شد، در بخش دختران تیم باشگاه های پیشتاز دامغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین دوره لیگ اسکیت سرعت استان سمنان با حضور 110 ورزشکار

برگزاری دومین دوره لیگ اسکیت سرعت استان سمنان با حضور 110 ورزشکار