مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-28اجتماعي

جلوگیری از تردد بیش از 200 نفر در لحظه از پل معلق شیشه ای هیر


مدیرعامل مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر گفت: برای پیش گیری از شیوع کرونا تردد بیش 200 نفر در لحظه در پل معلق شیشه ای هیر جلوگیری می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر گفت: برای پیش گیری از شیوع کرونا تردد بیش 200 نفر در لحظه در پل معلق شیشه ای هیر جلوگیری می شود.

حسین عباسی نیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره فعالیت های مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر در شرایط کرونایی کشور، گفت: مجموعه ما در شرایط کرونایی مانند سایر مجموعه های گردشگری به علت مراجعه کم گردشگران دچار ضرر و خسارت فراوانی شده است، اما خدا را شاکریم به خاطر منحصر به فرد بودن مجموعه در کشور و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط پرسنل، میهمانان و گردشگران هر روز میزبان بازدیدکنندگان هستیم.

وی با اشاره به طریقه نگهداری پل معلق شیشه ای، افزود: بازدیدکنندگان از پل معلق شیشه ای، با دمپایی یا پاپوش مخصوصی روی پل قدم برمی دارند تا هم از خط و خش روی شیشه جلوگیری شود و هم از طبیعت بکر زیر پل که رودخانه هیرچایی و باغات زیبا قرار دارد، نهایت لذت و هیجان را داشته باشند.

عباسی نیا با اشاره ایمنی پل شیشه ای و میزان استحکام شیشه های آن، گفت: شیشه های پل معلق پنج لایه ای هستند و متشکل از سه لایه شیشه و دو لایه لمینت می باشد که با آزمایش های صورت گرفته ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تردد بیش از 200 نفر در لحظه از پل معلق شیشه ای هیر

جلوگیری از تردد بیش از 200 نفر در لحظه از پل معلق شیشه ای هیر