مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-28پزشكي

برگزاری نخستین کنگره بین المللی علوم زیست پزشکی در اصفهان


نخستین کنگره بین المللی علوم زیست پزشکی اصفهان (ICIBS-2020) از پنجم مهر ماه به مدت 6 روز، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با سخنرانی اساتیدی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور و همچنین اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشورهای اروپایی و آمریکایی در حال برگزاری است.

- ایسنا/اصفهان نخستین کنگره بین المللی علوم زیست پزشکی اصفهان (ICIBS-2020) از پنجم مهر ماه به مدت 6 روز، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با سخنرانی اساتیدی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور و همچنین اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشورهای اروپایی و آمریکایی در حال برگزاری است.

رییس اولین کنگره بین المللی علوم زیست پزشکی اصفهان (ICIBS-2020) در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این کنگره با مشارکت دانشمندان برجسته ای از دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی ایران و کشورهای کانادا، آمریکا، فرانسه، آلمان، سوییس و برزیل به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.

دکتر رسول صالحی با تاکید براینکه این کنگره کاملا به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از پنجم لغایت دهم مهر ماه به صورت مجازی میزبان برگزاری این کنگره علمی است و دسترسی عموم به این کنگره امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین کنگره بین المللی علوم زیست پزشکی در اصفهان

برگزاری نخستین کنگره بین المللی علوم زیست پزشکی در اصفهان