مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-28پزشكي

هرگز باقی مانده این غذاها را مصرف نکنید


برخی غذاها هستند که هرگز نباید باقی مانده آن ها را مصرف کرد، به همین خاطر نمی توان از روزهای قبل به تهیه آن ها برای روزهای آینده اقدام کرد.

- جی پلاس ، یکی از اقداماتی که می توانید به جای بیکار نشستن در خانه انجام دهید، درست کردن یک ماده غذایی سالم برای روز بعد است که کار شما را جلو بیندازد.

بعضی از مواد غذایی هستند که نمی توان برای روز بعد درست کرد زیرا این غذاهای مانده خطرناک می باشند و باعث ایجاد بیماری می شوند.

تخم مرغ تخم مرغ حاوی سالمونلا است.

روش های پخت تخم مرغ به این گونه است که شما باید حرارت ملایمی برای یک مدت زمان کوتاه به آن بدهید که ممکن است باکتری ها را از بین نبرد.

نگهداشتن تخم مرغ در دمای اتاق برای هر مدت زمانی عامل ایجاد رشد باکتری در آن می شود و سطح آسیب رسانی آن به مرور افزایش پیدا می کند.

پس بهتر است تخم مرغ ها را تازه مصرف کنید و حتی به صورت پخته شده هم آن ها را زیاد نگه ندارید.

چغندر چغندر حاوی نیتریک اکسید است که توانایی شما را هنگام ورزش افزایش می دهد و به بهبود وضعیت فشار خون کمک می کند اما ممکن است بر اثر گرما واکنش خوبی را از خودش نشان ندهد.

غذاهای حاوی نیترات که به اندازه کافی خنک نشده باشند (داخل یخچال قرار نگرفته باشند)، عاملی برای ایجاد بیماری می شوند و بنابراین چغندر را هم باید تازه مصرف کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگز باقی مانده این غذاها را مصرف نکنید

هرگز باقی مانده این غذاها را مصرف نکنید