مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:002020-09-28سياسي

توجه به توصیه های رهبری تنها راه مقابله با دشمن است


سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان گنبدکاووس گفت: تنها راه مقابله با دشمنان به ویژه استکبار جهانی تقویت اتحاد و توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا شابدین صبح امروز در نشست نقش علما و روحانیون در تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بعد از دفاع مقدس در جمع علما اهل سنت شهرستان اظهار کرد: نگاه انقلابی و دینی مردم و رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی سبب شد تا استکبار جهانی درصدد از بین بردن کشور ایران اسلامی شود.

وی با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا ایثارگران، جانبازان و رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی با از خودگذشتگی و رشادت و به تسعی از آموزه های دینی این جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردند.

سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: نگاه عرفانی به آموزه های دینی توسط علما و روحانیون و تبیین رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا، جانبازان،ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس به جوانان سبب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواهد شد.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه شرایط و بحران های پیش آمده به مردم عزیز ایران بیان داشت: توجه و عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به توصیه های رهبری تنها راه مقابله با دشمن است

توجه به توصیه های رهبری تنها راه مقابله با دشمن است