مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:002020-09-28پزشكي

امکان ارسال شرح حال بیماران در بیمارستان میلاد برای ارائه خدمات فوق تخصصی


بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره 09198302580 ارسال کنند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود.

- بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره 09198302580 ارسال کنند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: امکان ارسال واتساپی مدارک و شرح حال بیماران و بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات فوق تخصصی در بیمارستان میلاد که تا کنون شامل حال ساکنان تهران و کرج نمی شد از امروز شامل حال ساکنان این دو شهر نیز می شود.

دکتر فرهاد حمزه زاده افزود: در راستای برنامه ها و دستور دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص عملیاتی کردن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی سراسرکشورکه نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند صفحه ای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم اینجانب ایجاد شده و هدف ما این است که هر بیمه شده تامین اجتماعی از هر نقطه ای از کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ارسال شرح حال بیماران در بیمارستان میلاد برای ارائه خدمات فوق تخصصی

امکان ارسال شرح حال بیماران در بیمارستان میلاد برای ارائه خدمات فوق تخصصی