مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-28پزشكي

در حال حاضر رعایت پروتکلهای بهداشتی تنها راه غلبه بر کرونا است


مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: متاسفانه علی رغم تاکیدات و توصیه های فراوان همچنان شاهد تجمع مردم در فضاهای سربسته و بی توجهی نسبت به استفاده از ماسک در مکان های عمومی هستیم که این امر به واقع بازی با جان خود و دیگران است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: متاسفانه علی رغم تاکیدات و توصیه های فراوان همچنان شاهد تجمع مردم در فضاهای سربسته و بی توجهی نسبت به استفاده از ماسک در مکان های عمومی هستیم که این امر به واقع بازی با جان خود و دیگران است.

دکتر صمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه شیوع کرونا از زمستان گذشته تاکنون روابط اجتماعی مردم، وضعیت اقتصادی جامعه، ارتباطات خانگی، معیشت خانوارها و غیره را تحت شعاع قرار داده است، اظهار کرد: برای اینکه شرایط به وضعیت عادی بازگردد چاره ای جز رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شستشوی دست ها و رعایت فاصله اجتماعی نداریم.

وی ادامه داد: متاسفانه علی رغم تاکیدات و توصیه های فراوان همچنان شاهد تجمع مردم در فضاهای سربسته و بی توجهی نسبت به استفاده از ماسک در مکان های عمومی هستیم که این امر به واقع بازی با جان خود و دیگران است.

وی تاکید کرد: حتی اگر یک نفر هم در محیط بسته پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند جان خود و دیگران را به خطر می اندازد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال حاضر رعایت پروتکلهای بهداشتی تنها راه غلبه بر کرونا است

در حال حاضر رعایت پروتکلهای بهداشتی تنها راه غلبه بر کرونا است