مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 19:052020-09-27پزشكي

وزیر بهداشت نشان ویژه «مقاومت» گرفت/ هرگز احساس تنهایی نکرده ام


سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، نشان ویژه این رویداد را دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه امشب یکشنبه ششم مهرماه برگزار شد، به دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اهدا شد.

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سخنانی کوتاه گفت: می دانم که برگزاری جشنواره سنگین و بین المللی کار سختی است.

به عنوان سربازی کوچک خاک پای ملت ایران هستم که به یمن بلندی مقام شامخ عزیزانی که خدمتگزاری کردند، شهید و زمین گیر شدند و آن ها که مانده اند در خدمت مردم سرزمینم هستند.

درود می فرستم به روح همه مدافعان حرم و سلامت کشورم و تشکر دارم از همه کسانی که در به تصویر کشیدن این حرکت بزرگ ملی تلاش کردند.

به عنوان یک سرباز کوچک زانو زده و دست همه این عزیزان را که در کنار همکارانم در نظام سلامت بودند می بوسم.

وی ادامه داد: اگر تاریخ هنر این سرزمین را مرور کنیم بخصوص تاریخ سینمای کشور را به عنوان یکی از جامع ترین و کامل ترین هنرهای جهان که مجموعه ای از تمام زیبایی ها و هنرهای در هم آمیخته از سال 1279 که به دستور مظفرالدین شاه اولین سیستم نمایش فیلم به سرزمین پا گذاشت و بعد از آن در سال 1311 که اولین فیلم ناطق به کارگردانی عبدالحسین سپنتا به صحنه سینما آوردند تاریخ سینمای مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت نشان ویژه «مقاومت» گرفت/ هرگز احساس تنهایی نکرده ام

وزیر بهداشت نشان ویژه «مقاومت» گرفت/ هرگز احساس تنهایی نکرده ام