مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:502020-09-27سياسي

پیرمرد کلیبری درسن 74 سالگی صاحب شناسنامه شد


«حسین انتظام علولو» مشهور به (بیوک) در روستای علولو بخش آبش احمد از توابع شهرستان کلیبر بعد از سن 74 سالگی شناسنامه دار شد.

- کلیبر - حسین انتظام علولو مشهور به (بیوک) در روستای علولو بخش آبش احمد از توابع شهرستان کلیبر بعد از سن 74 سالگی شناسنامه دار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین انتظام علولو مشهور به بیوک آقا در روستای علولو بخش آبش احمد از توابع شهرستان کلیبر ساکن است؛ نداشتن شناسنامه باعث شده بود وی از برخی امتیازات دولتی از جمله یارانه ی نقدی و… محروم بماند.

منصور مظهری مسئول نمایندگی بهزیستی بخش آبش احمد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: حسین انتظام علولو مشهور به بیوک آقا به تنهایی و در یک خانه خشتی و نامناسب زندگی می کند و اهالی روستا از دهیار تا ساکنین برای او غذا و مایحتاج زندگی روزمره را تأمین می کردند.

وی افزود: ماجرا از این قرار بود که همکاران در بهزیستی گزارشی از وضعیت زندگی بیوک آقا دریافت کردند و بلافاصله برای پیگیری به روستا رفتند و با مشاهده شرایط زندگی اش قرار شد تا حسین انتظام علولو تحت پوشش بهزیستی درآید؛ ولی متوجه شدیم که بیوک آقا فاقد کارت شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرمرد کلیبری درسن 74 سالگی صاحب شناسنامه شد

پیرمرد کلیبری درسن 74 سالگی صاحب شناسنامه شد