مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-27اجتماعي

شهروندان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس را گزارش بدهند


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان مرکزی گفت: والدین و دانش آموزان می توانند عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا در مدارس را به سامانه سجام گزارش بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ محسن خیرمند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سامانه جامع اطلاع رسانی مردمی سجام به نشانی الکترونیکی www.

sajam.

scpd.

ir با رویکرد پیشگیری راه اندازی و فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه در سامانه سجام شرط سن تعریف نشده و والدین و حتی خود دانش آموزان هم می توانند در این سامانه گزارش خود را ثبت کنند، اظهار کرد: گزارشات عدم رعایت پروتکل بهداشتی در مدارس جهت رسیدگی و برطرف کردن آن به مدیرکل آموزش و پرورش انتقال داده و اگر مشکل حل نشود، موضوع در ستاد کرونا استان مطرح و در نهایت امکان تعقیب قضایی وجود خواهد داشت.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی ادامه داد: یکی اهداف ایجاد این سامانه این است که مردم اخبار و جرایمی که حوزه بندی شده را به دادگستری اعلام کنند تا قبل از آنکه پرونده ای تشکیل شود موضوع به دستگاه مربوطه با توجه به حوزه مشخص شده اعلام و در نهایت جلوی تخلفات گرفته شود.

اما مهم ترین هدف از تشکیل این سامانه افزایش قدرت مطالبه گری، مسئولیت پذیری اجتماعی و افزایش سرانه اعتماد سازی در بین مردم جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس را گزارش بدهند

شهروندان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس را گزارش بدهند