مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-27سياسي

ضرورت مقررات زدایی و روان سازی در امر گردشگری


معاون امور گردشگری و زیارتی استانداری فارس بر ضرورت مقررات زدایی زاید بیش از گذشته برای روان سازی در امر گردشگری توسط متولیان این حوزه تاکید کرد.

- ایسنا/فارس معاون امور گردشگری و زیارتی استانداری فارس بر ضرورت مقررات زدایی زاید بیش از گذشته برای روان سازی در امر گردشگری توسط متولیان این حوزه تاکید کرد.

علی نقی لقمانی یکشنبه 6 مهر در صحن علنی شورای شهر شیراز بیان کرد: در سند چشم انداز 20 ساله کشور مفاهیم و اهداف بزرگی برای حوزه گردشگری ترسیم شده و راهبردهایی معین شده که می تواند به عنوان سند فرادستی راهگشای مباحث مربوط به صنعت گردشگری و امور زیارتی کشور باشد.

معاون امور گردشگری و زیارتی استانداری فارس ادامه داد: سندهای فرادست در طول زمان نیاز به برنامه های میان مدت و بلند مدت برای اجرایی شدن و به بهره برداری رساندن آن مفاهیم دارد.

او با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه و در بخش فرهنگ توجه نسبتا خوبی به راهبردها و بخش خصوصی و گروههای بهره بردار شده، عنوان کرد: در سند چشم انداز کشور پیش بینی شده که درآمد حاصل از گردشگری به سالانه بیش از 35 میلیارد دلار ارتقا پیدا کند و همچنین عدد آن به 20 میلیون نفر افزایش پیدا کند که هدفگذاری با این حجم نیاز به همدلی، توجه و برنامه های علمی مبتنی بر توانمندی و ظرفیت های بالقوه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مقررات زدایی و روان سازی در امر گردشگری

ضرورت مقررات زدایی و روان سازی در امر گردشگری