مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-27اقتصادي

پرداخت 670 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به هنرمندان صنایع دستی کشور


مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی، فرش دستباف، احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پرداخت 670 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به متقاضیان تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

- هادی میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه با اشاره به جزییات پرداخت تسهیلات به متقاضیان و کارگاه های صنایع دستی از سوی بانک های عامل پرداخت شده که در مجموع 18 هزار و 839 هنرمند صنایع دستی و شاغلان این حوزه را شامل می شود.

وی گفت: دریافت هرگونه تسهیلات و جلب مشارکت حسب مورد از بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری  و مشارکت مالی با اشخاص حقیقی و حقوقی برای احیا و سرمایه گذاری در مراحل تولید و تجارت صنایع دستی، فرش دستباف و احیای بناهای تاریخی و فرهنگی، بهره مندی از ظرفیت بخش غیردولتی از جمله برون سپاری در راستای انجام وظایف صندوق، و همکاری با نهادهای تخصصی داخلی و خارجی مرتبط با حوزه فعالیت های صندوق و استفاده متقابل از تجارب و منابع مالی و فنی آن ها از جمله وظایف و اختیارات این مؤسسه است.

میرزایی ادامه داد: به منظور حمایت، توسعه و ترویج صنایع دستی و تشویق و تکریم هنرمندان، پیشکسوتان و فعالان بخش صنایع دستی و فرش دستباف و تعیین و اعطای مجوز کاربری و بهره برداری از کلیه بناهای تاریخی و فرهنگی قابل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 670 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به هنرمندان صنایع دستی کشور

پرداخت 670 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به هنرمندان صنایع دستی کشور